کتاب EPT | پکیج EPT دکتر مهدینلو

پکیج آمادگی آزمون زبان EPT

کتاب EPT | پکیج EPT دکتر مهدینلو برای دانشجویان مقطع های تحصیلی تکمیلی به انتشار رسیده است که یک کتاب جامع برای آزمون زبان دکترای دانشگاه آزاد می باشد.

دوره های قرار داده شده EPT که مخفف کلمه English Proficiency Test می باشد ، یک دوره کامل با آزمون های پیشرفته برای ارزیابی سطح زبان انگلیسی شما خواهد بود.

استفاده از کتاب English Proficiency Test انتخابی بسیار مناسب و عالی برای داوطلب های دانشگاه آزاد دکترا می باشد ، ناگفته نماند که به همین دلیل دوره های EPT نیز در دانشگاهی آزاد ا برای آموختن های بیشتر در زمینه EPT در مقطع تحصیلی دکترا صورت میگیرد ( این دوره ویژه تحصیلات تکمیلی در دانشگاه ها می باشد).

چرا باید در آزمون EPT شرکت کرد؟؟

در صورتی که دانشجوهای دکترا از یک مدرک بین المللی انگلیسی که نمره قبولی مناسبی نیز برخوردار بوده نباشند ، برای آنها الزامی خواهد بود که در آزمون EPT شرکت نمایند که برای شرکت در این آزمون ما به شما خرید کتاب EPT و همچنین شرکت در دوره‌هایی که موسسات مختلف از جمله موسسه آموزشی نوین برگزار میکند را پیشنهاد میکنیم.

گفتنی است که نخستین آزمون‌هایی که برای EPT برگزار شده است در سال 1386 بوده و آغاز کننده آن واحد علوم تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی می باشد.

کتاب EPT و Toefl

تفاوتی که کتاب EPT و دوره EPT با کتاب Toeflو دور‌ه‌های Toefl دارد در این است که در دوره Toefl ما نیاز به قسمت های نگارشی و شنیداری خواهید داشت که در آزمون EPT این موضوع وجود ندارد.

توجه داشته باشید که کتاب EPT و همچنین دوره EPT بر اساس آزمونی که توسط دانشگاه برگزار میشود طراحی شده است و شما با استفاده از دوره و یا کتاب این دوره می توانید موفقیت عالی را در آزمون پیشرو تضمین کرده باشید.

ناگفته نماند که در کتاب EPT نمونه سوال های زیادی نیز برای آزمون و دوره های English Proficiency Test قرار داده شده است که شما با تهیه کردن این کتاب می توانید کمک زیادی به آزمون خود کرده باشید.

زمان برگزاری آزمون EPT دانشگاه آزاد

باید بدانید که زمان برگزاری این آزمون در هر ماه سال می باشد و هر ماهی که میدانید توانایی دادن این آزمون و قبولی در آن را دارید می توانید شرکت کنید.

نمره بندی آزمون English Proficiency Test به این صورت است که اگر شما قبل از دفاع نمره 50 از 100 را دریافت کرده باشید و در آزمون نیز 40 از 100 را بزنید قبول شده اید.

توجه داشته باشید در صورتی که در یک آزمون English Proficiency Test نتوانستید به قبولی لازم دست پیدا کنید در ماه بعدی می توانید دوباره آزمون های لازم را بدهید و کتاب را خریداری کرده و همچنین منابع آزمون EPT را برای تقویت خود بخوانید.

ناگفته نماند که از برترین محصولات عرضه شده برای این آزمون پکیج EPT دکتر مهدینلو می باشد که خرید آن را نیز به شما پیشنهاد میکنیم.

5 فوریه, 2020

با ما در تماس باشید

آدرس: تهران، میدان انقلاب، ابتدای خیابان آزادی، نبش جمالزاده جنوبی، پلاک 84، واحد 4

ایمیل: novinelcenter @ gmail .com

سایت: Novinelc.com

تلفن: 66568903-021

تلفن: 66568917-021

موبایل: ۰۹۳۷۹۶۶۴۶۰۸

درباره موسسه

مؤسسه آموزشی نوآوران دانش نوین ساینا با هدف ارتقای سطح علمی و آموزشی دانشجویان و اساتید کشور آغاز به فعالیت نموده و تمرکز خود را بر برگزاری کارگاه‌های آموزشی تخصصی و کاربردی معطوف نموده است.امیداست با برگزاری کارگاه‌های آموزشی به صورت حضوری ، مجازی و بسته‌های آموزشی مسیر آموزش و یادگیری در سراسر میهن اسلامی هموار شود.

مدیریت این گروه از شما به خاطر انتخاب خدمات ما و توصیه آن به سایرین، تشکر می‌نماید.

طراحی شده توسط حمید صالحی